DORUČENIE BALÍKA
- Kde sa nachádza môj balík?
Umiestnenie zásielky môžete skontrolovať zadaním čísla zásielky (ktoré ste dostali v e-maile týkajúceho sa zásielky zásielky) na nasledujúcom odkaze: https://gls-group.eu/SK/sk/sledovanie-zasielok
- Kde získam sledovacie číslo zásielky?
Sledovacie číslo Vášho balíka Vám zašleme e-mailom, kde Vás budeme informovať o odoslaní a doručení Vášho balíka. Sledovacie číslo je tiež spomínané vo všetkých správach zasielaných doručovacou službou GLS.
- Ako posielate balíky?
Na doručovanie Vašich balíkov využívame doručovacie služby spoločnosti General Logistic Systems (GLS). Kuriér doručuje balík na adresu, ktorú ste uviedli pri objednávke. Spoločnosť GLS doručuje balíky len v pracovných dňoch. Pokiaľ sa nenachádzate na adrese v deň, kedy je balík doručovaný, dostanete všetky informácie potrebné na vyzdvihnutie balíka do Vašej poštovej schránky, e-mailom alebo SMS. Ak si balík presmerujete na balíkový automat GLS, balík tam na vás bude čakať 5 dní.
- Mám problémy s doručením môjho balíka
Ak potrebujete pomoc s doručením, môžete kontaktovať spoločnosť GLS telefonicky na čísle
+421 45 52 42 500* alebo +421 45 52 18 585* – od pondelka do piatka medzi 8:00 do 18:00 hod.
Sme tiež k dispozícii na adrese: [email protected]. Radi Vám pomôžeme vyriešiť problém a zaistíme, aby ste balík dostali čo najskôr.
- Aké sú náklady na doručenie?
Pri nákupe do 49 € sú náklady na doručenie prostredníctvom GLS 3,98 €
Pri nákupe nad 49 € je doručenie zdarma!
- Bol mi doručený poškodený balíček
Ak pri doručení zásielky zistíte, že je poškodená, budeme od Vás potrebovať podrobnosti ohľadom balíčka (vrátane fotografií). Informácie o balíčku nám prosím pošlite na adresu [email protected] do 60 dní od prijatia balíka. Overíme, či máte nárok na výmenu za nové produkty a poskytneme Vám príslušné pokyny.
- Balíkové poistenie
Poistenie zásielok poskytuje zákazníkom, ktorí sa obávajú o svoje zásielky, pokojnú myseľ. V prípade poškodených alebo chýbajúcich výrobkov vám zaručujeme riešenie na naše náklady, aby sme vám čo najrýchlejšie dodali objednané výrobky.
- Preskočte riadok
Objednávky so službou „preskočiť front“ sa spracúvajú a balia prednostne. Môžete si tak zabezpečiť zváženie rýchlejšieho doručenia balíka.
SŤAŽNOSTI
- Chcem produkt vrátiť. Čo je potrebné urobiť?
V prípade vrátenia produktov nás do 60 dní od nákupu informujte na adrese [email protected].
Adresa na vrátenie výrobkov: Nutrisslim d.o.o – Obrtniška ulica 4, 1292 Ig, Slovinsko.
Pri vrátení produktov nezabudnite uviesť vyplnený formulár na vrátenie produktu, ktorý nájdete TU.
Viac informácií o práve na odstúpenie od zmluvy alebo o objednanom tovare nájdete v obchodných podmienkach na tomto odkaze: https://www.naturesfinest.sk/vseobecne-podmienky/
- Nesprávne výrobky v balení
Ak ste dostali nesprávne alebo poškodené výrobky, informujte nás o podrobnostiach (vrátane fotografií) do 60 dní od prijatia balíka. Overíme, či máte nárok na výmenu za nové produkty, a poskytneme príslušné pokyny. Nezabudnite uviesť číslo objednávky do príslušného riadku, aby sme mohli ľahko nájsť Vašu objednávku a okamžite spracovať Vašu požiadavku.
- Chýbajúce výrobky
Sme si vedomí, že prijatie celej objednávky je pre Vás dôležité, takže je to dôležité aj pre nás! Robíme absolútne všetko pre to, aby sme Vašu objednávku odoslali včas a v dobrom stave.
Kontaktujte nás prosím na [email protected] do 60 dní, aby sme mohli zorganizovať výmeny za chýbajúce produkty. Nezabudnite uviesť číslo objednávky do príslušného riadku, aby sme mohli ľahko nájsť Vašu objednávku a okamžite spracovať Vašu požiadavku.
INFORMÁCIE O OBJEDNÁVKE
- Ako môžem použiť zľavový kód?
Pri jednom nákupe môžete pri pokladni použiť len jeden zľavový kód, ktorý zadáte v poslednom kroku nákupu.
- Čo mám robiť v prípade, že nedostanem e-mail s potvrdením objednávky?
Naše e-maily s potvrdením objednávky sa odosielajú automaticky, ihneď po vytvorení nákupu na našej webovej stránke. Ak ste ho nedostali, skontrolujte najskôr svoj spam / nevyžiadanú poštu.
Možno ste v čase nákupu zadali nesprávnu e-mailovú adresu. V takom prípade nás kontaktujte a my spolu skontrolujeme, čo sa stalo. Najskôr si však nezabudnite skontrolovať spam.